tisdag 27 november 2007

Många nya sängar.


Inatt (och en till) ska jag sova i Max lägenhet. Han är snäll som låter mig låna lägenheten. Det är faktiskt ganska skönt att vara själv, missförstå mig rätt, det var bra att bo hos Ellinor och få trevligt sällskap men man känner ändå att mat tränger sig på. Jag är säkert tramsig, men ni vet hur det är ibland med känslor man inte kan bli av med. Och på tal om saker man inte blir av med. Är jätteöm på halsen där sköldkörteln sitter. Har ont och känner mig tjock i halsen. Kändes lite olustigt men tydligen inget att oroa sig för.... Över till något mycke roligare. På torsdag ska jag hämta min bil, en liten en men hur mycke behöver jag? Den är ett är gammal, två års garanti och är grå och söt. Bäst av allt jag sparar minst 850 kronor i månaden!!! (Plus bensinen som borde bli mindre men en minskad förbrukning) Jippii!

3 kommentarer:

test sa...

Typiskt brudar.

Säg vad det är för bil istället för att försöka förklara genom att beskriva dess kännetecken typ att den är liten, dricker lite bensin etc etc.

Erkänn, du har köpt en Volvo!

Johanna sa...

Nä, ingen Volvo. En liten liten. Moe vet.......

test sa...

Moe...en Citra?

Jag röstar ändå på att Fritte har tjatat ihjäl dig och tvingat dig köpa en Volvo Diesel med automatlåda och farthållare.