onsdag 30 januari 2008

Man lär sig något nytt varje dag

För er som inte får Kävlinge Nya så kan jag berätta att min dotter var på bild på framsidan av tidningen idag.........

Annars är det väl mest jag som har lärt mig saker sista tiden.
1. Man kan gå upp 4 kilo på nästan ingen tid alls (vet inte om jag vill ha lärt mig detta)
2. Ingen människa är stålmannen (ni hade inte trott mig om jag berättade vem som sa detta så jag låter honom behålla sin image)
3. Måns Z ser väldigt ung ut "IRL" (hörsägen men från en väldigt pålitlig källa men vem bryr sig. det finns väl ingen lag mot att titta på 20-åringar ??? Han är såååå söt )
4. Man måste våga be om hjälp, speciellt när folk säger åt en att de vill hjälpa
5. Läkare lär sig tydligen utpressning .................
6. Man måste inte vara gammal (jaja), jag menar JÄTTEGAMMAL för att ha ett medicinskåp fullt med saker till en själv............... (fatta mängden medicin jag äter nu, helt sjukt)
7. Jag får inte sparken om jag blir sjukskriven
8. Jag är allergisk mot hund o katt.
9. Vänner är livet!! (visste jag redan, men har nog inte uttryckt det innan)

Stor kram o God natt!

/Johanna

2 kommentarer:

A sa...

Ja, jag såg henne igår! Fast det var så sent, så jag ville inte messa dig för jag var rädd att du sov... =) Skönt att du kommit till så många insikter, även om vissa (nr 1) kanske inte är lika upplyftande som andra (tex nr 7)... Och hade du inte gjort inlägget efter hade jag nog inte reagerat på att du lagt in en länk. Varför skulle du inte klara det?

Trollungen sa...

Visst är det kul att man aldrig blir för gammal för att lära sig nya saker.. :o)