torsdag 30 oktober 2008

Min personlighet ??

Var inne och läste på Annas blogg och hon hade gjort något personlighetstest, för att se vilka jobb som passar ens personlighet. Sånt tycker jag alltid är roligt så jag var ju tvungen att prova. Fast många gånger så tycker jag det är svårt att svara, mitt svar blir egentligen "det beror på vilket humör jag är på" och det alternativet finns ju aldrig ;). I alla fall så blev testresultatet som följer och nu undrar jag, stämmer detta överens med din bild av mig?

"Din personlighetstyp:
Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.
Karriärer som skulle kunna passa dig:
Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare."

1 kommentar:

A sa...

Ja, jag tycker nog att mycket passar in på dig! Kan tänka mig dig som psykolog eller lärare, men kanske inte som präst. ;)