onsdag 4 november 2009

dags att byta?

Sitter mest och funderar över jobberbjudandet jag har fått :)
Inte varje dag man blir erbjuden en tjänst som Head of Accounting Department.
En oerhörd möjlighet, som det känns, och ändå känns det svårt att hoppa!
Hur kan det komma sig, varför blir jag så feg?
Hade jag själv fått välja hade jag inte velat ta det här beslutet just nu....

Låter bli att tänka på det en stund och koncentrerar mig på det jobb jag faktiskt har, ligger efter... inte bra bokslutsveckan.

Eller så kanske jag tänker på att jag ska iväg och dansa på fredag.
JA, det blir bra. Inga andra tankar -bara dans - oj vad livet blev lätt :-S



Putte, TACK för att du lyssnar och förstår när jag älter och för att du kramar och tröstar när jag gråter!!

3 kommentarer:

Trollungen sa...

Yey! Jag visste att du skulle få jobbet. Så jäkla kul. Du vet att du lovade en sittning med oss innan du tar beslutet... :o)

Johanna sa...

ja, du hade rätt :)

jag har pratat massor med Nina - jag lovar - och halva bokcirkeln gick åt att diskutera det

men vill du vara med så är det helt ok!!! Fast jag måste bestämma mig efter helgen.

Anonym sa...

Härlig blogg! :) Ta gärna en kik förbi min, http://elina-sofie.blogspot.com Kram