tisdag 13 januari 2009

Ganska bra vy när man vaknar


Så här såg det ut när jag vaknade igår morse. (Ja det var sent) Vet inte hur bra jag lyckades fånga färgerna men det var väldigt vackert. Bra start på dagen! På kvällen var jag på bio med Ann-Sofie, vi såg Australia och jag tyckte den var bra. Lång men bra. Avslutade dagen i soffan med utvärdering av min performance under 2008. Hur lätt är det när man varit sjukskriven nästan hela året? Idag vaknade jag lite tidigare, men på ett strålande humör...trevligt! De lite mindre smidiga männen på mitt jobb undrade vad jag hade gjort under natten... Fick massage efter jobb och sedan åkte jag hem till Anna, blev bjuden på mat, och fick träffa Alex. (Dotterns nya undulat) Efter det så gick Anna och jag på en promenad på ca en timme. Två bra dagar :)

1 kommentar:

A sa...

Tack för trevlig promenad! Det får vi helt klart göra om. Snart! :)