fredag 26 december 2008

Födelsedagen fortsatte


långt in på kvällen. Jag tror Rasmus är nöjd med kalaset och presenterna. Han fick Guitar Hero av mig, han ska följa med hem sen och prova :) (måste vara bra betyg). Han fick också en Star Wars hjälm, lampor till cykeln, bok, filmer, en skitcool "skinnjacka" och en radiostyrd flygande slända och mycke mer. Jag tycker att "big happy family"-kalaset funkade jättebra. För mig känns det helt ok, riktigt bra faktiskt, att vara hemma hos Magnus o Claudia. Jag hoppas de känner likadant så vi kan fortsätta så här för barnens skull. Det känns säkert lite mysko för framförallt C och det är mer än förståligt, men hon behöver nog inte vara orolig, det är svårt att låta bli att tycka om henne. Gillar hon mig bara hälften så mycket (och med självinsikt vet jag ju att jag kan verka märklig) så kan det nog bli fler stora kalas i framtiden.

1 kommentar:

A sa...

Nu ska du inte vara så självkritisk, gumman. Det är väldigt lätt att gilla dig! Kram!