lördag 27 december 2008

Shopping på Nova

Idag har jag varit på Nova med Catharina :)
Det var mycket trevligt att shoppa med kvinnligt sällskap, för shopping blev det..... naturligtvis.
Fast Catharina shoppade inte mycket........riktigt märkligt. Hon brukar vara duktig på det, men Andreas blir väl glad när hon kommer hem utan att ha gjort av med så mycket pengar.
Jag shoppade i alla fall, som vanligt! Ett par jeans, en skjorta, en topp, en långärmad topp, två tunikor, en lite "festligare" topp blev det till mig själv. Jag är nöjd :)
Till Maia köpte jag ett par knästrumpor och en munkjacka eller rättare sagt tröja. Och till Rasmus blev det ett Pirates of the Carribean-linne och 3 par strumpor, han behövde strumpor sa han innan jag åkte. Nu är jag rätt trött......... fast med 5 timmar på Nova så är det förmodligen inte konstigt.
/johanna

3 kommentarer:

A sa...

Wow, du shoppade verkligen loss! :)

Johanna sa...

och vet du vad.... allt det där för under 1000 kr.
Är jag bra på Rea eller vad?

A sa...

Ja, frågan är om du inte är det! :)